Sottu à u sole direttu in l'estiu, l'intensità luminosa pò ghjunghje da 60000 à 100000 lux.Per i culturi, u puntu di saturazione di luce di a maiò parte di i vegetali hè 30000 à 60000 lux.Per esempiu, u puntu di saturazione luminosa di pepite hè 30000 lux, quellu di melanzane hè 40000 lux, è quellu di pepino hè 55000 lux.
A lumera eccessiva avarà un grande impattu nantu à a fotosintesi di i culturi, risultatu in l'absorzione bluccata di diossidu di carbonu, intensità respiratoria eccessiva, etc. Hè cusì chì u fenomenu di "restu di meziornu" di a fotosintesi si trova in cundizioni naturali.
Per quessa, l'usu di e reti di ombrezza cù un tassu di ombrezza adattatu ùn pò micca solu riduce a temperatura in u capannone versu meziornu, ma ancu migliurà l'efficienza fotosintetica di i culturi, uccidendu dui acelli cù una petra.
In cunsiderà e diverse esigenze di illuminazione di i culturi è a necessità di cuntrullà a temperatura di u capannone, duvemu sceglie una reta di ombrezza cù una tarifa d'ombra adattata.Ùn ci vole micca esse avidità di prezzu è sceglie à vuluntà.
Per u pepite cù u puntu di saturazione di luce bassu, a reta di sfumatura cù una alta tarifa di ombrezza pò esse selezziunata, per esempiu, a tarifa di sfumatura hè 50% ~ 70%, per assicurà chì l'intensità di luce in u capannone hè di circa 30000 lux;Per i culturi cù un altu puntu di saturazione isocromatica di pepino, a reta di sfumatura cù una tarifa di sfumatura bassa deve esse sceltu, per esempiu, a tarifa di ombrezza deve esse 35 ~ 50% per assicurà chì l'intensità di luce in u capannone hè 50000 lux.