page_banner

prudutti

Reti di cugliera di frutti Resiliente Rete di cugliera

breve descrizzione:

A reta di cullizzioni di l'arbureti di fruttu hè tessuta da polietilene d'alta densità (HDPE), trattamentu stabile da a luce ultravioletta, hà una bona resistenza à a dissolvenza è mantene a prestazione di forza di u materiale, una bona resistenza à l'usura, hà una alta tenacità, pò sustene a pressione più grande.Tutti i quattru anguli sò tarp blu è guarnizioni d'aluminiu per forza extra.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

1. Ùn hè micca solu utilizatu per a cugliera di l'alivi, ma ancu per a cullizzioni di castagne, noci è frutti generali caduti cum'è mela, pira, etc. In più, pò ancu esse usatu per prutege l'arburi di coconut, coconuts, è impediscenu i coconuts. caduta è ferite i pedoni.

2 .. Attualmente, a cugliera di frutti in l'arbureti hà e caratteristiche di u costu altu, a intensità di u travagliu altu, u tassu di danni di u fruttu di u fruttu, è a portabilità povira è l'applicabilità.Aduprate una reta liscia è elastica per riduce l'irritazione di a pelle durante a cugliera di frutti.Ùn ferite micca a buccia, ùn hè micca faciule per ferite e mani, è ùn hè micca limitatu da e cundizioni di u terrenu.

3. A nostra maglia hè fatta di materia prima pura, faciule d'installà, trattata UV, assai flexible è assai durable.Sò fantastichi per a cullizzioni di frutti caduti naturali.Puderà migliurà significativamente a rapidità è l'efficienza di a cugliera di frutti, riduce l'intensità di u travagliu di l'agricultori di frutti, migliurà l'effettu di a preservazione di i frutti, è riduce a perdita di danni di frutti è frutti rotti;prutege a forma di l'arburu uriginale è u crescita nurmale di l'arburi di fruttu, cresce a quantità di frutti in l'annu chì vene, chì hè favurèvule à una racolta di bumper in l'annu dopu.portanu più benefici ecunomichi.

 

Materiale: HDPE cun stabilizazione UV
Pesu Net 50-180G/M2
Buca di maglia  
Culore biancu; blu; giallu (cum'è necessariu)
Larghezza 0.6-12M (secunnu necessariu)

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi